Pages

Wednesday, February 1, 2012

...bagaimana kan ku mula...dan apakah kata-kata...

....tadi dalam kelas mentelaah ilmu unit amanah...saya diserang bertubi-tubi dari setiap sudut....mencabar dan mengertak agar saya bersungguh-sungguh untuk memulakan bidang unit amanah ini...upline saya selalu kata saya nih 'hebak'...tang tu saya 'hebak'...tang ni saya 'hebak' tapi apasal la tang unit amanah ni saya belum 'hebak-hebak' lagi....guano ni mek...huhuhu...sebenarnya rakan-rakan yang sama memulakan hampir setahun yang lalu...boleh kata ramai yang dah tekan enjin turbo...berdesap desup dah...tapi saya jugak yang masih kat gear neutral...huishhh...lama benar saya dah kat situ...hihihi...so malam ni...saya DICABAR untuk masuk gear 1....vroooommm....vrooommm...vrooommm...dah jalan tak bole gostan tau...huhuhu...

No comments:

Post a Comment